A XIX. század végén megjelentek a különféle gyermekközpontú reformpedagógiai törekvések. Ezek bírálják az egyoldalúan intellektuális oktatást, és helyette a gyakorlati tapasztalatra helyezik a hangsúlyt. Előtérbe kerül a szociabilitás, az empátia, a tolerancia, az autonómia kifejlesztése. A zenei műveltség meghatározására irányuló törekvés pedig, napjaink tudományos progressziójának következménye.
Ez Európa.
A californiai gyerekek meg szarnak a pedagógia megközelítésre.
Nekünk Máté Péter jutott , neki az óceán.
Mindenki azt kapja amit megérdemel, hát nem?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.